What if I could catch the sun and put it in my pocket?


Snart ska jag bege mig mot jobbet, förhoppningsvis är det ingen som kör på mig, fast man vet ju aldrig.....

Har haft en toppen bra dag, efter att jag steg upp har jag suttit ute i solen och tecknat i någon timme, sen har jag legat här i soffan och tittat på tv, jag gillar verkligen min lilla lya! jag trivs sjukt bra! 
 
Jag blev tvungen att släppa ner persiennerna för kvällssolen skiner så starkt så jag ser inget här inne, men innan jag går ska jag vicka upp dem så blommorna får lite kvällssol, även de ska klara den långa vintern....
Hoppas verkligen inte att detta är det sista vi ser av sommaren, vill ha lite till, gå i shorts lite till bara njuta liiiite till... Älskar verkligen när den är här, och hatar när den går..







XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0