The sound of her voice felt so close, even if she's 1000's of miles away...


Sitter nu på jobbet, sista natten på schemat, det känns både skönt och tråkigt på samma gång.. Ska bli skönt att få sova om nätterna, men vill ändå jobba natt ibland :)

Än så länge går natten riktigt bra, har gått några ronder och ska snart gå en.. Har haft Lina och Becca på snabb visit, och sagt hejdå, Lina åker till Turkiet i morgon och hinner inte träffa henne innan hon åker och ville så gärna säga hejdå så hon drog med sig Becca och kom hit :) mycket trevligt.. Sen så fick jag ett samtal från min allra finaste Vicky! Hur jag saknar henne! Jag blev så glad när jag såg att det var hon som ringde och sen när jag hörde hennes röst så blev jag ännu gladare, det var som att hon var här, fast ändå inte.. Vi pratade en bra stund, och kom fram till att jag skulle ha varit där! att jag skulle ha varit där med henne och visat Krille hur man partar som rockstjärnor och inte mår dåligt och är alltför risig dagen efter.. Det verkar vara paradiset på jorden nästan det där stället, så det verkar som att vi får ta och boka in en resa dit... till nästa år :P





XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0