This 'n that....


Har haft en alldeles underbar helg! Lilla mamma hade medans jag var och jobbade på lördag både fyllt upp mitt kylskåp och lånat mig några mattor till hallen, köket och sovrummet och köpt mig en blomma till köksbordet :) tack lilla mamma! Jag höll på att säga till henne att jag börjar känna mig bortskämd, och det har jag aldrig känt mig förr så det var något nytt... :) Så fast det var hennes födelsedag fick hon det att kännas som om det var min..
Så när jag slutade kom Ronny och plockade upp mig för att åka till Gyljen och äta lite middag och tårta. allt var himla gott! det kändes evigheter sen jag ätit prinsesstårta :)
Sen blev det promenad bakom lappberget, middag hemma hos mig och filmmys på det med en så underbart söt person! :)
Sen idag har det inte hänt så mycket alls, blev bjuden hem till Gyljen på Middag, friterad kyckling och ris stod på menyn, och det tackar man inte nej till i första taget :) Så då var mamma och hämtade mig och vi åkte upp.. Det var otroligt gott måste jag säga! Och eftersom jag skulle jobba så åkte jag hem till lägenheten igen vid 19 tiden..
Och nu sitter jag här på jobbet, ganska trött men mycket nöjd med helgen!
Roar mig denna natt med att titta på lite olika roliga party prylar till min kommande inflyttningsfest, inte duger det med vad som helst hos mig inte.. nej nej, här ska det vara fina prylar minsann :P
Har redan hittat jätte fina ballonger, så nu behövs det bara fina engångs tallrikar, muggar och bestick. :)




XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0