Smile, smile like you never seen och felt anything else then happyness


Ibland blir allt bara så himla perfekt! Igår var en sån dag..

var ett nervvrak på jobbet och hela vägen hem till läggan, men där fick jag mig en äverraskning, ¨på mitt dörrhandtag till lägenheten hängde det en Nelly påse! Klänningen hann komma som genom ett mirakel..
Sen att jag hade en helt underbart rolig kväll med Vicky och brudarna är inte särskilt förvånande.. Filmen var så otroligt bra också! Jag hade tårar i ögonen och gåshud hela filmen igenom.. Den var så obeskrivligt bra! Det var så roligt att se så många platser som man faktiskt känner till, människor som man faktiskt vet vilka de är.. Jaa, den här filmen går till överkalix historia..

Och det jag mest av allt tänkte på under filmen var hur stolt jag är över Vicky, hon har varit med och fotat och skrivit om filmen och varit så himla duktig! Men det är inte bara det jag är så stolt och förvånad över, neej jag fråga mig själv hur hon har kunnat hålla sig från att berätta åt mig om filmen! Hon som brukar vilja berätta allt! Inte kan hålla något hemligt för mig, har lyckats vara helt tyst om vad Jägarna 2 kommer att handla om i ca 1 års tid! det är fasen en bedrift!!

Maten var så himla god också! eller fläsfilén var helt gudomligt god! jag hade nog kunnat äta hur mycket som helst, men jag höll mig och åt lagomt mycket.. :P
Jaa kvällen var verkligen toppen, och mer blir det, vi var ju nere i nattklubben efter middagen och lyssnade på musik och dansade... Sen kom den personen som jag väntat på hela kvällen.. Och vi hade så himla roligt!! har alltid super kul, men det var något särskilt med igår...




XoXo
Veronica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0