sleeping like a baby


Har haft en fullspäckad vecka med flyttlass och IKEA besök.. Igår bestämde jag mig dessutom för att sova i lägenheten, så nu kan man väl säga att jag numera huserar på Lostigen 1 :) Jag sov som ett litet barn i nästan 12 timmar.. Jag fick höra av en kollega att hur man sover första natten på ett nytt ställe man flyttar in i är avgörande för hur man kommer trivas och sova i fortsättningen.. Så antagligen kommer jag trivas bra och fortsätta sova som ett litet barn! Det gillas!!

Lilla pappa och Ronny anlände med min fina soffa igår, vilket var en överraskning eftersom det var tänkt att de skulle kommit med den idag först, men för mig gjorde det inget.. Är verkligen jätte nöjd med allt jag köpt! det är verkligen så som jag vill ha det, så här långt i alla fall :P har än ganska mycket kvar, i köket ska det upp garndiner, en klocka, några tavlor, en matta, jaa lite sånt smått och gott.. :) Sen i "sovrummet" ska det upp en lampa i taket (mest troligt), någon tavla, min sänglampa och ben och gavel på sängen, det är tur att man har en handyman till far! Sen i vardagsrummet ska jag ha en lampa i taket och lite tavlor på väggarna :) badrummet är helt klart, förrutom att jag gärna hade velat ha en annan färg på duschdraperiet, men men.. det får duga så länge :)

Blev inte mycket vila idag heller på eftermiddagen, telefonen ringde och jag fick fint besök, sen kom Pappa och Mickis och hjälpte mig med lampan i köket och hallen, pluss hatthyllan och spegeln, så nu har jag en spegel också! Och de for i alla fall inte förrän klockan var 20 och då var det bara hoppa i duschen och göra sig färdig.. och vilken dusch sen! Gud så skönt det var, har inte duschat så där varmt på hela sommaren tror jag, helt underbart! :D
Här på jobbet är det nu väldigt lugnt efter ett par timmar med mycket spring fram och tillbaka..

Nu ska jag återgå till att försöka hålla mig vaken och zappa mellan kanalerna på TVn och gå någon rond här på en stund..





XoXo
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0