don't look back, look forward and enjoy the ride...


Jag har varit sämst på uppdatering den senaste veckan... men det har hänt alldeles för mycket roligt så har varken hunnit eller orkat skriva.. 
Har fått umgås med mina underbara vänner flera gånger om! Det var bilbingo förra tisdagen, allmänt häng, sen piteå dansar och ler med allt vad det innebar.. sen var det luleå kalaset nu i torsdags! och vilken kväll det var sen! helt galet roligt! vi var hos vicky en sväng i fin läggan sen bar det av till Waldorf där det åts god mat och efter det så fick vi för oss att vi skulle sjunga karaoke, vilket vi också gjorde! heeelt galet :)
Sen så har lilla Verran fått sig en lägga så flyttstädning har stått högst upp på listan de senaste dagarna, har hunnit vara tre svängar förbi och lämnat saker, och än är det inte riktigt färdigt.. Plus att vi ska åka på IKEA och en massa andra affärer i Happis på tisdag.. ska bli mycket trevligt :) sen så har jag gjort en liten beställning på jotex hemsida, plus köpt en soffa från en annons på blocket :) hihi.. jag har hunnit med en del ändå :)

Nu blir det i alla fall att sova lite, har jobb som väntar i morgon och hade tänkt försöka stiga upp ganska tidigt..




XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0