To apologize

Ehm, var det inte idag det skulle vara toppen fint väder? får väl hoppas att det kommer senare..
Måste erkänna att jag blir nog tvungen att säga bort min klipptid på tisdag, hinner inte få min lön tills dess.. Får ta en ny tid och hoppas att de kan senare i veckan, innan fredag.. eller också fredag, men då blir det suuuper stressigt.. Vi får väl se vad vi kan göra åt saken:)
Jag har nyss sett senaste avsnittet av Vampire diaries, det är en helt sjukt bra serie, den bästa jag sett hittills.. Och det blir bara mer spännande för varje avsnitt som går :)
Har någon slags klump i magen, vet inte vart den kommer ifrån och varför jag har den.. Känner mig bara väldigt illa till mods, och lite halv stressad.. Ehm, nu när jag tänker efter vet jag nog varför jag känner mig lite stressad, men det förklarar ändå inte varför jag har den hemska knölen som stör mig så.. Det går väl över.. Måste nog skriva och be en person om förlåtelse.. Kanske det är det??

Nu ska jag gå och göra mig färdig för att jobba, börjar nio idag! and what else!?!?!?!?! It's friiiiiiiday!


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0