The Queen is never late, everyone else is rather urly


Träffade fina Karin igår och tog en promenad ner till stan och tog en fika på café Viskan (stans inneställe just nu) och pratade om allt mellan himmel och jord, som vi brukar. skillnade var bara att vi hade VÄLDIGT mycket att prata om när jag befunnit mig i Norge en månad, mycket har hunnit hända sen dess. Bara det faktum att det har blivit vår här hemma och all snö i princip har försvunnit.. Insåg att jag saknat henne jätte mycket, bara det att vi kan gå i vår egen värld och flamsa och inte bry oss om folk tittar, jag kan vara mig själv med henne och det är inte vanligt.. finns bara ett fåtal som jag kan släppa allt och bara vara jag med..
Nu ska jag gå och göra mig klar för ännu en fika, fast denna är med Mai vi ska ses på exakt en timme så lite brådis är de om jag ska hinna äta lite lunch också.. jaja, det löser sig. Fint folk kommer alltid sent...



XoXo
Veronica

Kommentarer
Postat av: Karin

Va söt du är =D det va jätte mysigt!!

Insåg att jag hade saknat dig väldigt mycket med!! =D skönt att ha dig hemma!!

2011-04-09 @ 12:10:30
URL: http://missremse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0