Sunshine!!


Har nu fått i mig lite frukost och sitter nu här och njuter a morgonen.. Nu på en liten stund ska jag klä mig och gå ner i förrådet och gräva fram våra fina balkongmöbler.. Sen blir det att sitta ute så länge jag orkar och vill.. Helt underbart!

Helgen har varit helt underbar förrutom natten mellan lördag och söndag, den var något helt utöver det vanliga..
I Lördags åt jag årets första Mjukglass tillsammans med J i solen, smakade helt otroligt gott! :)
Igår tog vi en promenad hem efter vi varit på Knalleland, solen den sken och det blåste bara lite så jag kunde till och med gå utan jacka på! Kändes helt underbart för kropp och själ :) När vi kom hem så lade vi oss i soffan och kollade film och bara hade det skönt.. Älskar att vi bara kan vara med varandra, inte behöver prata bara vara tysta och njuta av varandras sällskap..


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0