Sleepwalking....


Jag har gjort det igen... Nu måste jag sluta gå i sömnen! Nu har jag gjort det två nätter i rad och väckt Johan som ska upp och jobba.. Det är så synd om honom för han är så lättväckt.. JAG VILL INTE GÅ I SÖMNEN! Hur gör jag för att bli av med det??? Läste på någon sida att det uppstår när man är stressad och typ utmattad, och jag måste ju erkänna att mitt Norge äventyr tog väldigt mycket på krafterna.. Men vill ändå inte gå i sömnen! det stod även på den sidan att det är en tredjedel av alla barn som går i sömnen och en halv procent av alla vuxna som gör det.. Jag vill minsann inte vara en av de där som tillhör den där halvprocenten..!
Så jag hoppas att det går över snart och att kroppen återhämtar sig och kommer i balans :)



XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0