Måndag


En härlig underbar måndag med solsken och fågelkvitter.. Och vad gör jag? Tjaa jag är inomhus och städar och diskar och snyggar till.. Den här veckan kommer antingen att kännas fruktansvärt lång eller så kommer det gå fort som tusan, Så jag ska försöka hålla mig sysselsatt och inte tänka så mycket..
Förutom att jag njuter av dagen så har jag blivit lite förkyld eller vad jag nu ska kalla det, fick helt plötsligt igår jätte ont i halsen (det känns som att jag har en potatis nedtryckt i halsen) och snorig.. USch, hoppas på att det går över fort som attan..
Nu ska jag återgå till städningen.. Sen till middag blir det very spicy köttfärssås och spagetti, och förhoppningsvis så ska förkylningen vara borta sen :)


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0