Kalla kårar


Vi hade ställt klockan att ringa 7.30 men vi vaknade redan 7.15 och kändes oss hyfsat utvilade.. Konstigt var det att Vicky låg där ovanför och sov, jag hade svårt att vänja mig vid att jag inte såg henne.. hehe..
Så när Vicky steg upp för att gå och duscha så låter det något bakom dörren, som ett gnällande ljud.. Påminde väldigt mycket om något vi hört tidigare men vi kunde inte komma på vad. Det kändes sjukt obehagligt i alla fall. Så jag fick lov att stiga upp jag med, för inte tänkte jag låta vicky gå själv (och jag ville inte bli kvar där inne på rummet ensammen med det där ljudet bakom dörren) så gick vi ut i korridoren och upptäcker källan till det där gnällnade ljudet.. en autistisk tjej i rullstol.. Och det var då det slog mig, då förstod jag vartifrån jag hört det... Usch, så här i efterhand var det ju inte så farligt men fasen så rädda vi blev..


XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0