"Just because I talk a lot doesn't mean I always know what I'm talking about".-Caroline Forbes (VD)


Kastade i lite hårfärg i håret för att få lite liv i det och för att slippa se den förbaskade utväxten varje gång jag ser mig i spegeln.. Är faktiskt rätt nöjd med resultatet, rött och fint.. fast, lite halv slarvigt.. Men det får vara tills jag varit hos frissan, då ska jag färga det riktigt ordentligt, för jag har bestämt mig för att vara rödhårig ett bra tag nu... Men jag har lätt för att bli rastlös så vi får se hur länge den trenden håller :)
Annars då? Jaa jag har lite halv tråkigt, lyssnar på musik, ser TV och sitter vid datorn.. Men jag funderar på att lägga ifrån mig allt och slå igång Vampire diaries och kolla några avsnitt, nu när jag har boxen behöver jag inte hålla på att leta fram nästa avsnitt utan kan bara trycka play och njuta :P

Nu ska jag gå och plocka ur linserna och mysa ner mig i soffan under ett täcke.. Funderar lite på flitarna som Johan visade mig idag, det hade varit fint med en av varje, en ljusrosa, en ljusgrön och en vit :) lurvig och gooo! men vi får se :)
Ha dé!

XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0