Checklista


Den här dagen har gått väldigt fort.. Vaknade tidigt med Johan och hade jätte svårt att somna om sen, det krävdes att han skulle ringa och prata med mig ett par minuter så fick jag ro och somnade en stund.. Förkylningen är på bättringsvägen, vilket är väääligt bra! Happy happy!:)
Idag har jag försökt att bocka av saker som jag behöver så jag har varit på stan, men hittade bara två saker från listan. Sen var jag på maxi och där hittade jag en del grejer så, inte många saker kvar nu. Ska fortsätta i morgon, med Karin och några av hennes vänner som sällskap :)
Det är så tyst när Johan inte är hemma.. när han  inte sitter där i hörnet och binder sina flugor och pratar för sig själv eller när han sitter här i soffan bredvid mig.. Lilla Nallen min
Nu ska jag kolla lite tv, kanske slår jag igång någon film och går och sover tidigt ikväll.. vi får se..



XoXo
Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0