Vi får väl se..


Klockan är typ sju och här sitter jag med en skål med youghurt och försöker äta lite frukost, men det är jobbigt när man lider av illamående av tidiga frukostar.. USCH.. Ska iväg och jobba snart, börjar klockan 8.00 så bussen går 7,25.. Den här dagen känns som att den kommer att bli väldigt lång, vi är bara vikarier på förmiddagen eftersom folk blivit sjuka eller är lediga.. Men i alla fall, så ska jag vara den mest rutinerade av oss tre, den ena har varit där en gång, och den andra har aldrig varit där.. Så jaa, min dag kommer att kännas låång.. eller vad vet jag, den kan gå fort som tusan. Jobbar i alla fall till 16.30..

Nu ska jag fortsätta med att äta och kolla lite Vakna! med the voice..

Tjiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0