Unik... like me...


Efter att ha tillbringat många av dagens timmar med att städa igår så är jag fortfarande inte riktigt färdig.. Har nämligen badrummet kvar, jag skulle kunna lämna det åt Johan men det är ju trots allt helg när han kommer hem och jag hatar att städa när han också är ledig och det finns tid att hitta på annat..
I morgon ska vi iväg till djurparken vilket kommer bli super kul! Så det blir säkert en massa bilder som jag senare kan lägga upp här :)

Nu har jag ett tag funderat på att tatuera mig, någon text som symboliserar mig själv, och som Vicky sa det: "Något unikt, som du".. Och jag har bestämt mig för spanska, dels för att det är såå vackert men också för att det är inte lika vanligt.. eftersom texten jag valt är i princip mitt eget påhitt så är den nästan helt unik.. Precis som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0