Lots of phone calls :)


Idag har jag hållit på och städat hela lägenheten.. Vilket inte är det roligaste jag vet men det blir så fint när det väl är färdigt :)
Sen har jag pratat med mamma och pappa idag och de har det bara bra och en massa snö vilket jag tycker är orättvist, jag vill också ha snö! Men sinnomtid så kommer den väl hit ner också, men sån som jag är så ska allt hända på en gång...!
Har pratat mycket med min Söta Vicky också, vi har mycket planer och funderingar som jag inte tänker delge med nu, det får bli senare.. Kanske..

Nyss har jag precis bakat Min Älskling favorit kakor, Chocolate chip cookies.. Men stackarn ligger i sängen och vilar just nu.. Och det kan ha få göra tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0