I'm a junkieeee



Jag är verkligen en TV serie junkie! Jag blir utom mig av glädje när jag ser att vissa program ska ha säsongspremiär, eller visas som vanligt, serier jag knappt kan tillåta mig att missa när de sänds, även om de visas i repris.. Några exempel är, NCIS (en krimserie), såg första avsnittet av gossipgirls på jag vet inte hur många månader, och det sjuka är att jag sitter och ler och känner mig så nöjd när jag ser dessa TV serier! Johan tycker jag är helkoko (och garanterat många många fler) men jag tycker verkligen om dessa program. och snart börjar Vampire Diaries att visas igen så där har vi ännu en kväll uppbokad, låter sorgligt, men så är inte fallet.. Tisdag kl 21:00 NCIS, Fr.o.m i morgon (16/10) Torsdag kl 20:00 Vampire Diaries och söndag kl 19:00 GossipGirls, Plus att Bones börjar snart också.. får jag se dessa program så är jag hel nöjd, jag behöver få fjanta mig och åka bort på en hjärnsemester.. Si så där tre gånger i veckan :).. Det roliga med dessa serier är att de är helt olika, de har ingen likheter med varandra vilket är väldigt omväxlande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0