Winter in Borås


Snön har äntligen kommit till Borås! På morgon då jag kände mig som segast och tröttast så tittade jag ut genom fönstret och såg att det snöade för fullt.. Jag bara tjöt av lycka och blev genast mycket piggare. Johan var dock inte lika glad som jag och tystade ner mig. Men jag har varit på väldigt bra humör hela dagen och det kan ingen ta ifrån mig! Nu hoppas jag bara på att det kommer mer snö och blir riktig vinter här nere också.




tog en bild för ett par veckor sen när det kom lite snö..





Kommentarer
Postat av: Victoria

Oj, men de var ju inte mycket... :-) Riskabelt projekt det här julfirandet i Borås känner jag. Jag vill inte ha min första jul utan snö!

2010-11-10 @ 19:31:10
URL: http://oslovicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0