The Fury and Dark Reunion


Nu har jag läst ut den andra boken (Vreden och återkomsten), eller det är ju egentligen två böcker i en i båda böckerna.. Hur som helst så har jag läst ut den nu och vill att de andra ska komma ut på svenska inom kort! Jag upptäckte att det finns sex noveller till om denna serie, så jag är överlycklig att det inte är över än, inte för att det var ett dåligt slut precis men när man börjat läsa något man tycker är bra vill man bara inte att det ska ta slut! Böckerna finns redan på engelska men jag vill gärna ha de på svenska mest för att det blir en fin samlig sen, eller jag får se om jag köper de på engelska. Har svårt att tro att jag kan vänta tills de svenska kommer ut, men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0