Snowstorm



När jag som minst brhöver bli förkyld blir jag det, såklart! Åhh!! Har sovit sämst och sitter redan uppe när jag kunde ha sovit till halv åtta ungefär.. jaja det är bara att göra det bästa av det och bita ihop. :) Alltid optimistisk :)
Så idag blir det att jobba 8,30-14,30? eller var det 15,00 jag slutade? Hmm, hur som helst så vet jag i alla fall när jag börjar och det är det viktigaste.. Sen blir det att skynda hem och städa köket och eventuellt sovrummet.. Vi får ju besök snart, på torsdag, om 2 dagar!!! Wiiiiie..

Nu ska jag gå och leta fram någon frukost och sen packa ihop lite grejer och kläder så att jag inte försvinner i snöyran.. Jag älskar snö men det är nästan storm ute nu och känns inte så säkert då, sist det snöade gick det inga bussar och det vill jag inte inte råka ut för igen..


Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0