Slööö helg


Helgen är nästan över och jag kan komstatera att det inte hänt särskilt mycket. Igår tvättade jag hela förmiddagen och gjorde bort att handla inför nästa vecka.. Sen kollade vi Sagan om ringen och tog det lugnt.. Idag har det hänt ännu mindre.. Vädret är kasst och kallt så ut vill man inte riktigt gå.. Men det har ändå varit en skön helg, efter att man jobbat hela veckan behöver man lite pause..

Jag tycker att dagarna bara kan springa iväg och bli den 25 november, och sen bara stå stilla.. är det någon som kan ordna det åt mig?
Vad skulle jag ta mig till om jag inte hade denna fantastiska bästa vännen i mitt liv? Vicky slår alla med hästlängd när det gäller att vara en bra vän, Nej jag menar BÄSTA vän!



The Best moments I ever had is when I've spend them with you


Nu står vårt besök bakom dörren så nu ska jag gå och vara social..
Ha en underbar Söndag!


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0