"Peace and happiness all over the world"


Då var helgen förbi och måndag än en gång.. Vädret är grått och trist, som vanligt.. Jaja, jag är optimist och tror på att det kommer att vända och att vintern snart kommer..
Jag kom på världens bästa julklapp åt mamma och pappa, de vill egentligen inte ha något men den här kan de inte tacka nej till.. Det är något som alla kan vara glada för, och det är ju nästan det bästa med presenter :)
Men jag har inte gjort några större framsteg med de andras julklappar, Johan envisas med att hela tiden säga att han önskar sig fred och lycka på hela jorden när jag frågar.. Och Vicky är inge bättre hon heller.. Mickis är ju den som det är enklast att handla åt så henne oroar jag mig inte det minsta över (eller kanske ska jag oroa mig lite grann att pengarna inte räcker till de andra när jag väl satt igång och köpa grejer till henne, haha..). Sen så har jag några till att köpa åt.. Men som jag nog nämnt (hundra gånger?) tidigare så kommer Vicky på besök och vi ska sysselsätta oss med julklappsinköp :)

Jag hade ju en plan om att gå ner typ 5 kilo till Jul, vilket känns som ett rimligt mål, men ska jag höja ribban och göra det till en utmaning?? Hmm, får fundera på det.. :)
Nu ska jag i alla fall gå och köra lite hemma träning :)


Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0