I wish I could stop the time


Jag vill hinna så mycket på så kort tid, har ganska pressat tidsschema.. Hade tänkt och städa klart nu i eftermiddag, men jag orkar helt enkelt inte, med en liten basil i kroppen så är jag nu helt död efter dagen på dagis.. Det hade inte varit några problem om jag bara inte hade åkt på och jobba i morgon med, och då har jag fått helt plötsligt en massa saker att göra i morgon.. Inte för att jag oroar med för att hinna med dem för det vet jag att jag hinner men, jag hatar att stressa.. Som tur är så jobbar jag bara till 13,00.

Nu är det bara två dagar kvar...


Ska gå och slänga mig på soffan och vila tills johan kommer hem, kanske det känns bättre då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0