I just can't get it!


Jag lovade ju ett en inlägg  i morses då jag som snabbast var in och skrev så antar att jag måste fullfölja det löftet. Fast jag inte har riktigt tid.. Ska städa lite i köket tänkte jag, Dammsuga och skura.. Sen dressa om och fixa till mig så jag inte ser ut som den snorisen som jag känner mig som..

Igår hade jag varken tid eller ork att skriva något, jobbade till 13,00 sen var det bara snabba sig hem och började baka lussekatter.. Hade en massa andra saker på schemat som skulle göras, städa kök, sovrum och badrum.. samt byta sängkläder. Som sagt köket blev ogjort men resten fick jag gjort.. Plus, nu höll jag på och glömma att jag tvättade ju också! Hade verkligen massor att göra igår. och med en förkylning på allt detta så var jag hel död.. och har sovit super dåligt och lite. men det är värt det.. Vicky kommer ju på bara någon timme och jag vill att allt ska vara perfekt! :) Kan inte fatta att hon sitter på planet påväg till lilla mig! Åhh, det känns så fint att någon kan göra något sånt för mig, det är värt mer än alla pengar i världen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0