I am what I am and Im damn proud of that


Jag är glad för den personen jag är idag, jag är tacksam för allt mamma och pappa gjort för mig och fortfarande gör. Jag är den jag är, lite tokig och lite för fnittrig, har kanske inte det bästa självförtroendet men vad gör det, den kan jag bygga upp. jag kanske har några kilon för mycket på höften men vad tusan, jag är frisk och glad! Jag har en underbar familj, en fantastisk pojkvän och en allra bästa vän som jag skulle kunna göra vad som helst för och veta att om det behövs skulle hon göra detsamma för mig.. Sen vad andra tycker om mig, att jag är för fnittrig eller att jag ser ut på ett visst sätt eller att jag säger och gör saker på mitt sätt det bryr jag mig inte ett skvatt om för de som verkligen älskar mig bryr sig inte heller om de sakerna, de ser mig, inte mina dåliga sidor, mig Veronica ser de och det är allt som räknas...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Du är så klok, underbara vän! <3

2010-11-22 @ 13:28:14
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0