Happy Birthday to you, happy birthday to you......


Nu är vi hemma efter att vi varit och överraskat Camilla på hennes födelsedag med en massa god mat.. Hon vart helt förvånad och räknade med att vi skulle komma vid sju halv åtta någon gång på fika.. Men det var trevligt. Johan hade förståss bråttom hem och skulle se något fiskeprogram som har börjat nu halv tio, vilket enligt mig inte är något att stressa upp sig för, men och andra sidan så kan jag förstå honom, jag är likadan när det gäller saker jag vill se eller göra..

Nu ska jag ta och hitta något att göra, det kryper i lästarmen  men då man har så bråttom med att läsa ut de böcker man har får jag ju faktiskt skylla mig själv.. Nu vill jag bara ha något mer att läsa! Tex Vampire Diaries Nightfall..
Ge mig! Vill ha!! Om jag skulle ta och klicka hem den?? Hmm... Är grymt frestad.. ;) tihi..




Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0