Can it be worse?


Vi har ingen ström i varken hallen toan eller vardagsrummet. så datan går på sitt eget batteri för tillfället.. Jag vaknar och ska tända lampan i hallen och det säger bara POFF så small den efter det har ingen annan lampa fungerat.. jag tror det är propparna med Johan ville att jag skulle ringa vaktmästarna, men kan inte göra det än, de börjar inte förrän sju, eller var det åtta? Hur som helst, så låg det disk kvar från igår (jag orkade inte ta itu med den då) så jag riktade min irritation mot den.. Men så insåg jag att det står ju ett mjölkpaket på bänken..... DÅ hade inte Johan ställt undan det igår när han använt den så nu har nästan 1,5 liter mjölk stått och surnat(!) Och alldeles nyinköpt var den och allt! aaaahg...


Men se det från den ljusa sidan, jag lever och allt är.... Toppen? Hmmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0