A phone talk here a phone talk there..


Jag skulle städa var det tänkt, vardagsrummet var planen, men vart tog det vägen? sitter nu och tittar ut över rummet och vill ta tag i det, jag vet vem som ska hjälpa mig, som så många andra gånger har hon gjort det i städtemats tecken, Kat Deluna.. lite dunka dunka och så är jag igång, lätt som en plätt..
Men det finns faktiskt ett bra skäl till varför jag inte börjat än, och det är att det har varit mycket annat som kommit ivägen, Vicky behövde mig, så det blev att prata med henne på face, plus ett långt telefonsamtal, sen behövde jag mamma tid så pratade med henne ett bra tag också.. sen har dagen bara sprungit iväg, har inte ens kommit ihåg att äta lunch.. Inte bra, Johan kommer inte att tycka om det..

Nej nu måste jag få något gjort..


Tjiiing!


P.S Jag är kär! Otroligt kär i min Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0