Carpe Diem


Igår fyllde jag 21, det är egentligen ingen ålder men jag känner mig gammal. Det känns som att jag inte gjort något i mitt liv än, jag tog studenten 2008, jobbade hela sommaren, började plugga på Behandlings assistent utbildningen i Kalix hösten 2008, träffade och blev tillsammans med Johan i Oktober 2008, jobbade hela sommaren 2009, åkte för första gången utomlands med Vicky till Kreta. Sen flyttade jag till Borås till Johan i September 2009 och blir nu färdig med skolan till sommaren 2010.. Sen ska jag åka upp till Överkalix och jobba hela sommaren... Det känns som att jag gått skola hela mitt liv, och när jag tänker efter så har jag tillbringat 14 år i skolbänken, plus ett år på lekis :P Så det är ju inte så konstigt att jag inte hunnit med något annat. Men ändå, det finns så mycket jag vill göra och prova på och så många platser jag vill besöka.. Livet är för kort för att stanna upp och fundera över vad som kommer här näst, det är meningen att man bara ska göra det man själv tycker om och sånt som man vill göra för andra, man vet aldrig när allt tar slut.
Fånga dagen och gör den till den bästa i ditt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0