Panic!


Nu är mitt schema för sommaren färdig! Jag pratade först med en från jobbet, och hon sa att det blir tungt, min första tanke Ohnej! Sen ringde jag i paniken till mamma, jag minns helt ärligt inte vad hon svarade men jag tror hon sa att det inte är så farligt, att det ser luftigt och bra ut.. Men det stillade mig inte riktigt.. Men så ringer världens bästa Vicky och berättar att våra scheman är väldigt lika, och att vi är lediga samtidigt och att vi kan nu göra en massa saker tillsammans! Vilket är det bästa med hela sommaren!! Eftersom jag inte kommer att tillbringa den så mycket med Johan så då kan jag ju passa på att vara med min bästa vän :) Och dem i min familj och mina andra vänner :)

Nu ska jag däremot återgå till att damma och städa :)


Tjiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Haha jag såg mest att vi jobbade samma dagar, vet inte om turerna är så lika! haha men det lär märkas!! :D

2010-05-19 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0