OKEY!


OKEY!

Nu har jag tvättat färdigt, nu återstår det bara att vika ihop allt, känns jäkligt jobbigt.. Men det slutar ju såklart inte vid vikningen, nej sen ska det städas på Toan och sättas rena sängkläder i sängen.. Huuu..

Det är ju skönt att vara ledig, jag har ingen praktik förrän på fredag, och det känns ju gott :)
Men, nu när jag Pratar om praktiken, så ska jag bara säga att det verkar vara riktigt intressant, och det blir det nog ännu mer när man lärt känna brukarna bättre och personalen.. Jag ska inte säga alltför mycket, men det är som det är i den personal gruppen och jag tycker synd om vissa där.. Mer säger jag inte..


Men för att prata om något mer roligt, så var jag på mitt H&M igår, och skulle köpa mig ett par nya svarta leggings, och det hittade jag såklart, och en massa annat också, men man får hejda sig..



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0