Majbrasa


Då var helgen över och veckan har satt igång med att Johans förbaskade klocka ringde klockan sex.. Jag som ville ligga kvar och mysa blev ganska upprörd när han började killa och peta på mig, så det resulterade i en ganska irriterad Veronica.. Jaja, men som tur är går det över ganska fort :)

Helgen har varit lugn och skön, på fredag var det valborgsmässoafton och blev bort bjudna på middag hos ett par som vi känner, jag ska kanske tillägga att de har världens sötaste lilla flicka :) Det bjöds på kyckling paj/låda som var mycket gott! Sen hade jag (såklart) bakat maräng tårtan som jag bakat en gång tidigare (receptet finns här på bloggen för dem som är intresserade), det var riktigt gott :) Sen så var vi också till Bollebygd och titta på Majbrasa(!), kanske inte den största utan den minsta jag sett men det var roligt ändå.. De hade tom kör som sjöng en massa vårsånger, i regnet.. Hur som helst så hade vi jätte trevligt :)

Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, på lördag var det tråkigt väder, det blåste och var grått hela dagen men vi kom oss ändå  ut på en långpromenad.. Även igår var vi ut och gick, fast vädret var mycket bättre då.. '

Nu ska jag återgå till frukosten, sen måste jag hitta på något :)


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0