Lost Girls in the Big City??! :)


Jag uppdaterar alltför sällan, men ibland blir det så bara..

På ungefär en timme ska jag dra mig ner till Bussen och åka till landvetter och plocka upp Josefine, vi ska åka till Göteborg över helgen och bo på hotell, vi fick det i present när jag fyllde år och hon konfirmerade sig, så det ska bli skoj. Hoppas bara att de har sköna sängar på hotellet.. Men till att börja med så måste vi fokusera på att hitta dit också.. Hmm, det blir ett äventyr det, om ni ser ett par vilsna tjejer på gatan kring Göteborg, då är det vi :) hihi..


Förövrigt verkar vädret lovande, "men vi ska inte ropa hej innan vi kommit över bäcken"..

Nu ska jag gå och ta itu med resten av packningen..


Synes på söndag!:P
Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0