BIG TIME!


Jag säger så här, det går inge bra att städa! Usch, det är som att det sitter en magnet i mig som drar sig mot datorn, och det blir ju inte bättre av att jag inte alls har LUST att städa(!).. Jag tänkte ta itu med köket och damma lite och så men jag får inte till det.. Hmm, jaja..

Jag har kommit på en sak jag kan önska mig i födelsedagspresent eftersom jag inte kommer ha råd att köpa dem själv, i alla fall inte denna månad... Ett par Converse! Antingen vita eller beigea tror jag att jag vill ha, men är inte säker än.. Jag har typ 37,5/38 i skostorlek... Det skulle uppskattas BIG TIME om de damp ner i brevlådan en dag mitt i allt :) Bara så ni vet..
Inte för att jag tror att jag får Converse i födelsedagspresent, det är typ uteslutet.. Men, önska får man, det skadar inte :P





Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0