Utpressning


Jag vet jag vet, long time no see.. Jag vet, men det har bara blivit så.. jag tycker att jag har haft för mycket att göra för att sitta och skriva blogg.. Men och andra sidan så har jag mycket jag kan skriva om.. Men idag blir det bara ett kort inlägg, för jag ska gå iväg på basket match med Mai på en halv timme och jag har fortfarande lite saker att ta i tu med innan dess.
För att återgå till ämnet, så ska jag som sagt på BASKET match (!) ni som känner mig vet att jag inte är särskilt intresserad av basket (bollarna är så J*vla hårda) men på något märkligt vis så har Mai lyckats övertala mig att hänga på... Och inte nog med det, vi ska gå hela vägen dit, dit bort långt åt tjotahejki.. Men men, det går nog bra, bara jag slipper gå hem själv, och det har hon lovat att hon inte tänker mig göra så då är det problemet löst!

Jaja,nu har jag skrivit lite grann, för ta och uppdatera i morgon så det inte kommer in fler klagomål och utpressningar.. HAHA.,


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0