Blake Lively


Igår kväll när jag stod på toa och borstade tänderna hörde jag en massa tjejer i lägenheten bredvid? ovanför? under? där de sjöng kareoke, och ABBA till på köpet.. Saken är den att de var inte särskilt tysta av sig,så jag hörde klart och tydigt vad de sjöng, (även lite falsk men det är inte hela världen) men de höll på till en stund efter tolv då det blev knäpp tyst. Sen efter 5-10 minuter så hörde jag hur det tjoade ute på gården.. Haha, lät kul med Kareoke..

Idag Det är strålande väder ute, solen skiner och himlen är alldeles blå. Idag har jag många järn i elden, kl 13 är det scrapbooking mässa på Åhaga så dit ska jag med Kristin (och Eve?) sen ska jag hem och äta middag, duscha, fixa hår och smink och sen 18:27 bär det av med bussen mot Norrmalm.. Jag hoppas jag slipper stessa, för det är bara jobbigt.. Ska rulla upp håret och försöka fixa en fin frisyr, typ som Blake Lively. Hon har grymt fint hår, jag önskar att jag hade det där svallet som hon har och inte bara lite halvlockigt som jag har.. Men kanske när det växer ut :)


Blake Lively

Typ något sånt här, vet inte om jag fixar det, men vi får se..


Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att fara ner mot MAXI och Åhaga, ska köpa lite spolar till frillan och fylla på mitt busskort..
Om jag hinner sen så kanske jag lägger ut en bild på min outfit :)


Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0