Gott humör


Okeej, idag drar Johan iväg till Oslo, och jag ska iväg på min första dag på praktiken -Spännande! Lite pirr i magen är ett bra tecken sägs det.. Hihi..
Jag är på väldigt gott humör, fast Johan har smittat mig lite med sin förkylning, och fast han ska åka iväg och vara borta hela helgen.. Men jag ska ha kul ändå, hänga med Kristin på scrapbooking mässa (SUPER KUL!) sen har hon bjudit över mig på Tjej Party så jag lär ju ha fullt upp på lördag ändå.. På tal om det så hittade jag inte någon topp igår, eller jag hittade en super snyggt linne men det var en storlek för liten så jag tänkte dra ut till knalleland och kolla om jag hittar den där, plus kanske ett vanligt linne under, vi får se!!

Nej, nu är det frukost time!



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0