Tröttdagen


Jag har varit jätte trött idag, hela dan.. Jag var på Handledning mellan 10-12 tidigare idag, och visst är det intressant och så men ack vad trött jag var under hela "mötet".. När jag kom hem tryckte jag i mig lite mat från igår, jätte gott var de, Green curry chicken! Mums:)
Sen hamnade jag här i soffan och kom fram till efter ett tag att jag skulle gå och lägga mig i sängen och vila lite, vilket var otroligt skönt, men Johan ringde och väckte mig och tog mig tillbaka till verkligheten.
Nu ska jag alldeles strax börja med middag, det blir enkel falukorv med mos. Snabbt och rätt gott..

Hade planer på att gå på Pass med Kristin i eftermiddag, men jag kände att förkylningen jag har kommer att hindra mig från att prestera bra, och den skulle definitivt bli mycket värre än vad den redan är..


Jaja, nu ska jag gå och fixa middan..




Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Josefine Karlström

ja men de gick typ inte och skicka kommentaren så jag tröck på skicka kommentar fela ggr och då sen råkade bara var typ 6 st x)

aha okej, du jaga efter mig :o skojja ba x)

2010-03-15 @ 17:25:58
URL: http://jottekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0