Thursday night out!?


Det blev inte riktigt som jag tänkte mig igår, jag skulle gå och Gymma lite senare, alltså på kvällen när vi ätit middag. Sen skulle jag sitta och kolla Vampire Diaries och bara ha det lugnt och skönt.. Men inget av det blev av, jag pratade med Mai och sen var alla mina planer borta. Vi gick ut och jag ALDRIG brukar gå ut en torsdag så det var lite weird.. Men weird och rätt kul på samma gång, det spelades bra musik, allt dricka var på halva priset fram till klockan 24:00, inträdet var gratis för alla med student leg, annars kostade det typ 40 spänn tror jag. Åldersgränsen var 20, och det var mest studenter, om inte bara studenter..
Men eftersom jag skulle upp tidigt idag var vi inte till stängning, utan kvart i ett knallade vi hemåt och var rätt nöjda med kvällen, fast så här i efterhand kan jag tycka att det hade varit lika kul att ligga i soffan med Johan och ha det mysigt och kolla på TV :) haha..



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0