städdax


Taylor Swift och dammsugaren i högsta hugg! Hon har världens vackraste röst som får mig att vilja gråta, och vilka texter sen! Sing hallelujah..

Idag bestämde jag mig för att börja städa, börjar med vardagsrummet sen tar jag sovrummet och köket när Johan är borta så jag ha något att göra :) haha..
Sen drar jag ner på stan och jagar tuskosa strumpbyxor och någon snygg topp, plus att jag ska köpa lite andra grejer också.. sen blir det att skynda hem och laga mat och ha en mys kväll med Johan, för i morgon innan han går till jobbet är sista gången innan söndag kväll som jag ser honom, han åker till sin syster i Oslo i morgon kväll och då är jag på praktiken så... Jag missar honom.. Men det går nog bra, ska ju bara vara hemma ensammen hela helgen :P

Nu ska jag återgå till att städa, har fortfarande kvar att skura golvet..


Tjiiiing!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej! Kul att du ville titta in och kommentera mitt inlägg på startsidan! :) Eller hur är programmet bra! Maria är ju störtskön, haha! Kan hålla med om att de nya tanterna inte va nåt o ha.. :S Men längtar redan till nästa veckas avsnitt!



Hoppas du får en fin dag!

Liza

2010-03-10 @ 13:47:42
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0