Mys söndag med Hjärtat och New Moon!


Ska strax dra på mig nå kläder och sen blir det att springa ner till bussen, har handledning nere på stan idag..
Men lite update från i helgen hinner jag nog med:

På lördag hade jag praktik så jag började då kl 12:45 och det var riktigt kul, mycket svammel och surr.. Sånt gillar jag.. Även på lördag köpte Älsklingen New Moon åt mig! Så den tittade vi på igår eftersom det blev så sent på lördag innan jag var hemma igen..
Jag har alltså haft fullt upp till igår halv två då jag kunde gå hem med gott samvete. Sen blev det handla och Tacos till middag.. Efter det kunde jag inte vänta lägre, jag skynda mig till soffan ville slå igång filmen, jag hade väntat hela dan och ville inte vänta en sekund till.. Och jag måste säga att den var bättre denna gången när jag såg den, men det kan bero på att den första hade väldigt dålig bildkvalité..






New Moon, fantastisk film, med mycket effekter och bra skådespel.
Men, det känns som att första filmen,
"Om jag kunde drömma
" är den bästa filmen hitills :)


Nu måste jag dra, massor att göra tider att passa!


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0