Mitt i frukosten


Nu sitter jag här med min frukost igen, jag lyxar till det med lite manna gröt :) hihi..
Handledningen igår var jätte bra, och intressant. Ska verkligen bli kul att börja på Torsdag och träffa ungdomarna..

Jag känner mig lite bekymrad, inte för min egen skull, utan för en annan persons skull.. Jag tror det har hänt något oväntat som tagit henne lite på sängen.. Så nu sitter jag här och väntar att det ska pipa och leva om i min telefon, då får jag förhoppningsvis reda på om det hänt något, och om det är allvarligt..


Idag ska jag försöka komma mig iväg ensam till Gymet, Johan och jag var igår, men Älsklingen har blivit förkyld så han kan inte hänga med idag.. Så jag ska försöka ge mig iväg under dagen någon gång..


Förövrigt är det underbart väder ute och nu önskar jag att vi hade haft de där små balkong möblerna, för solen ligger på precis över vår balkong :)



Nu ska jag återgå till att äta frukost, ha en underbar dag för det tänker jag!



Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0