Lugnt och skönt


Sitter här och försöker tvinga i mig själv en skål med fil och flingor, det är lite jobbigt med frukost på mornarna.
Ska klockan tio iväg på Handledning med personalen från ungdomsboendet, där jag ska ha min praktik, detta är min första dag så det blir en mjuk start. Problemet är bara att jag hittar inte dit vi ska, så jag måste ringa min handledare och höra om vi ska mötas någonstans och gå dit tillsammans.. Hmm, jaja det löser sig alltid..

Helgen har varit jätte skön, vi ägnade halva lördagen åt att promenera i det vackra vädret, men tyvärr fick vi gå väldigt försiktigt för det var riktigt halkigt överallt.. Sen igår hade vi det också jätte skönt, sov till klockan elva kanske sen käkade vi frukost och knatade oss ner till äffären och veckohandlade.. s¨å helgen den har varit super skön! men jag har drömt jätte konstiga drömmar, ena natten drömde jag att jag åkte vasaloppet (och det var på rikigt igår så det kändes skumt :P!) sen natten till igår drömde jag om Thailändare, flygplan och en massa massa saker.. jaa, jag fattar ingenting :P

Nu måste jag fokusera på frukosten :)


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0