Halka


Det är väldigt tyst här hemma, skulle inte TVn stå på så skulle bara mina andetag höras, om ens det..
Och det, det skulle få mig i panik.. Det märks verkligen att Johan inte är hemma, det är så tyst överallt och jag känner mig framför allt ensam.. Men men, det är inte så farligt..

Jag glömde berätta i mitt tidigare inlägg att jag igår bokstavligen halkade och föll nedanför trappan precis utanför min praktikplats. Ont som tusan gjorde det och pinsamt var det också men jag tror inte att någon såg mig, men man kan aldrig vara för säker.. Men som jag sa då: Jag börjar praktiken med att halka omkull, TYPISKT!

Efter jag slutade idag for jag ner på stan, tidigare i veckan när jag var på H&M hittade jag ett super snyggt linne, men de fanns inte i min storlek då, men så chansade jag och gick dit idag.....



Är det inte fint?

Nu ska jag se reprisen av Vampire Diaries..


Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0