Guardian Angel


Jag har som sagt inte tyckt att jag har tid att skriva blogg tidigare, men då var det någon som kom med lite klagamål och måste jag ju ta tag i det faktum att jag måste komma igång igen..
Jag har hittat en del grejer på rean, bla ett par jens av märket only som skulle ha kostat typ 500-600 kr, men jag betalade inte mer än 100 kr för dem! Ett riktigt kap kan man ju säga, och det bästa av allt var att de är den storleken jag brukar ha så jag var mer än lycklig då jag gick därifrån med dem i min lila kasse:)
Bara en vecka senare så for Johan och jag ner på stan en söndag. För att få lite friskluft och få röra på oss lite.. Vi for in på Intersport, och eftersom jag fått stränga order av Johan att jag inte får åka slalom utan hjälm så hittade jag självklart också en hjälm på REA, för bara 250 kr! och det ordinarie priset hade varit 750 kr.. Så jag gjorde verkligen ett fynd när jag köpte den, plus ett par glasögon till då förstås..





"Guardian Angel"
står det uppe på hjälmen och det kan verkligen behövas =)




Neej, nu ska jag gå och söka fram något att äta...




Tjiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0