Flickan från ovan


Jaha, då var det slut på uppehållet, regnet faller ner utanför vårt fönster och regnar bort all snö.. Men det har varit förvånandsvärt mycket och länge snö detta år, här nere. annars brukar det regna bort ganska snabbt.

Det går på TV reklamen om en film som snart kommer ut på bio, den heter Flickan från ovan. Och handlar om en flicka som blir mördad, hon vakar över sin familj och mördaren.. Hur som helst så verkar den vara jätte bra, och jag vill gå och se den.. Ska kanske säga att det känns som att den är en sån där typisk Veronica och Vicky film, lite snyft snyft och allvarlig..
Förövrigt har det blivit en hel del Bio tittande på sistone, men jag gillar det! :) Det har även kommit ut en ny svensk film, jag är inte så noga om svenska filmer egentligen men denna verkar vara riktigt bra den med, Änglavakt, handlar om Ernst och Cecilia som lever ett lyckligt och välordnat familjeliv. tills det en dag drabbas av något som vänder upp och ned på deras tillvaro.

Hoho, men jag får nog hejda mig lite, man kan ju inte gå på Bio jämt, då försvinner det speciella med att gå på Bio, förr var det väldigt exsklusivt att gå på Bio. I Överkalix gick man bara när det var något riktigt bra, annars så hyrde man bara filmerna när de kom ut på film för det kändes inte värt att se vissa filmer på Bio..


Det bästa med idag är att det är fredag, johans sista arbetsdag för veckan!! Hihi. men tyvärr så har jag praktik i morgon från 12:45 till på kvällen och sen så har jag på söndagen också, men vet inte riktigt när jag slutar då...


Nu måste jag gå och göra något vettigt känner jag...



Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0