A small problem


Jag har ett problem av mindre karakär... Jag ska på fest hos en tjej jag känner och som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig, något som hänger i garderoben? Något Nytt? något nytt och något som jag har? Som sagt har jag svårt att bestämma mig...
Och sen är det en annan sak, jag vill ju köpa henne en liten "gåbort" present, men vinflaskor hit och dit börjar kännas tråkigt och uttjatat.. Några förslag??

Som vanligt när jag ska någonstans så har jag svårt att bestämma mig, och Johan är inte alltid till så stor hjälp, när jag frågar: -vad ska jag ta på mig!? Så svarar han alltid något i stil med: -Jaa, du kan ju ha... kläder...
som sagt, inte alltid till så stor hjälp..






Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-03-09 @ 15:13:17
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0