They have bit me all over the place....


Det kliar överallt tack vare dessa satans mygg! Usch, jag visste väl att sommaren skulle bli förstörd av en massa myggbett!!
På morgon vaknade jag upp och kunde knappt öppna ena ögat, då hade en sån där liten jävel varit och bitit mig på ögonlocket så det såg ut som att jag varit med i värsta boxnings matchen och åkt på stryk.. Typ..
Sen har jag vart på skolan idag och jag tror tusan att jag har haft allergiskreaktion ¨från myggbetten för att jag har varit helt slut och trött och hängig och fryst hela dan.. Men jag måste säga att det har varit en bra dag, bra föreläsning och så var det ju kul att träffa alla igen, såklart :) Och det som var ännu roligare var att det är tre i min klass som ska ha barn, en av dem ska ha barn nu i veckan och den andra är beräknad till nästa vecka och den tredje ska ha i november.. Hihi, så det är lite kul kan jag tycka :)

Nu ska jag gå och hitta på något, ha det gott!!



Tjiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0