Leaves in two days


Om två dagar åker jag upp till Överkalix och är där över hela sommaren, sammanlagt två månader! Det känns som en evighet men tiden kommer förmodligen att bara springa iväg.. Jag vill åka men samtidigt inte, jag vill träffa alla, umgås med Vicky, hitta på en massa bus, ragga runt med bilen kring lilla bränna och spela bra musik och skratta och ha roligt.. Bara vara liksom.. Medans jag samtidigt vill vara kvar här hemma och njuta av tystnaden och att bara få rå om mig själv, och Johan. Men som sagt, jag åker om två dagar.. och det känns jobbigt att packa min fina rosa stora resväska.. Men mitt mål är att inte packa för mycket som jag alltid annars gör.. :)

Nu ska jag gå och diska undan lite grann i köket, så slipper Johan göra det när han kommer.. :)



Tjiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0